Treść witryny Azymut - Szkoła Podstawowa - Partner Stowarzyszenia Sternik
Aktualności
Czy wiesz jak się uczy mózg dziecka?

18 marca 2017 zapraszamy na konferencję poświęconą wykorzystaniu neurodydaktyki w praktyce wczesnoszkolnej. Konferencja jest podsumowaniem projektu Erasmus+ pt. "Wspierając sześciolatka - Wykorzystanie neurodydaktyki w praktyce wczesnoszkolnej".
Podczas konferencji wystąpią nauczycielki naszej szkoły, które wzięły udział w szkoleniu z neurodydaktyki w ośrodku uniwersyteckim Villanueva w Madrycie.
Czy wiesz jak się uczy mózg dziecka?

18 marca 2017 zapraszamy na konferencję poświęconą wykorzystaniu neurodydaktyki w praktyce wczesnoszkolnej. Konferencja jest podsumowaniem projektu Erasmus+ pt. "Wspierając sześciolatka - Wykorzystanie neurodydaktyki w praktyce wczesnoszkolnej".
Podczas konferencji wystąpią nauczycielki naszej szkoły, które wzięły udział w szkoleniu z neurodydaktyki w ośrodku uniwersyteckim Villanueva w Madrycie.
Czy wiesz jak się uczy mózg dziecka?

18 marca 2017 zapraszamy na konferencję poświęconą wykorzystaniu neurodydaktyki w praktyce wczesnoszkolnej. Konferencja jest podsumowaniem projektu Erasmus+ pt. "Wspierając sześciolatka - Wykorzystanie neurodydaktyki w praktyce wczesnoszkolnej".
Podczas konferencji wystąpią nauczycielki naszej szkoły, które wzięły udział w szkoleniu z neurodydaktyki w ośrodku uniwersyteckim Villanueva w Madrycie.
Czy wiesz jak się uczy mózg dziecka?

18 marca 2017 zapraszamy na konferencję poświęconą wykorzystaniu neurodydaktyki w praktyce wczesnoszkolnej. Konferencja jest podsumowaniem projektu Erasmus+ pt. "Wspierając sześciolatka - Wykorzystanie neurodydaktyki w praktyce wczesnoszkolnej".
Podczas konferencji wystąpią nauczycielki naszej szkoły, które wzięły udział w szkoleniu z neurodydaktyki w ośrodku uniwersyteckim Villanueva w Madrycie.
Umów spotkanie z opiekunem
Głównym zadaniem opiekuna / tutora jest wzmacnianie roli rodziców w wychowaniu dziecka. Dzięki połączeniu wiedzy rodziców o zachowaniu dziecka w rodzinie i wiedzy opiekuna o dziecku w miejscu nauki możliwe staje się wypracowanie konkretnych celów wychowawczych, które są realizowane równolegle w obu miejscach.
W przypadku rodzin wielodzietnych można dążyć do tego, aby tutor/doradca zajmował się wszystkimi dziećmi z danej rodziny uczącymi się w jednej placówce. Znając specyfikę rodziny, będzie on w stanie lepiej pomóc każdemu dziecku.
Aktualnie najszybszym i najskuteczniejszym sposobem umówienia spotkania z opiekunem jest kontakt telefoniczny z sekretariatem.